Za podporu události získávají sponzoři bohatý reklamní balík a možnost aktivní účasti na Přehlídce. „V závislosti na formě a hodnotě podpory nabízíme různé formy reklamy a také ekvivalenty např. ve formě vstupenek pro pracovníky daného sponzora. Letos těchto možností využily mimo jiné firmy působící v Cieszyně: Browar Zamkowy Cieszyn, Energetyka Cieszyńska, firmy: Daedong System Poland, Ruck Zuck, Kania Finanse, Leroy Merlin, Sonea, a také restaurace McDonald's, firma Jan Bielesz či PSS Społem. Neméně aktivně se do organizace Kina na hranici zapojily subjekty fungující na české straně řeky Olše, čili firma C.E.I.S.cz, advokátní kancelář Hajduk&Partners, firmy: Bartosini, Geovita, Klus, Karireal, Jabba Design, Cafe Eternity, a rovněž tiskárna FINIDR a pub Blady Świt – vyjmenovává Beniamin Zapała.
Co je důležité, výhody sponzorů, kteří podporují Kino na hranici, nekončí s ukončením další edice filmového svátku. Po celý rok budují značku události a rozpoznatelnost sponzorů propagační a reklamní materiály a rovněž široce pojaté marketingové aktivity. „Po celý rok také hledáme nové sponzory, se kterými se snažíme budovat dlouhodobou spolupráci založenou na partnerství a spolupráci na jediné takové události v Cieszyně, na kterou přijíždí tak mnoho účastníků z celého Polska a Česka” – shrnuje Beniamin Zapała.